Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
28 apr, 21:45 0 kommentarer
Hej,
Vi vill påminna alla i grupp 1-10 som inte har anmält sig till avslutningsaktiviteten att göra det senast idag.
Anmälan gick ut den 10/5 men ikväll är absolut sista dagen och vi stänger anmälan kl: 20:00
Med vänlig hälsning, Angelica
Nu är det dags att anmäla sig till säsongens avslutningsaktivitet!
Vi hoppas att alla kan och vill vara med på den!
Anmälan gör ni här
Har ni några frågor eller funderingar går det bra att kontakta oss tränare
tranare@konstakning.com
Med vänlig hälsning, Angelica
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies